tirsdag 18. august 2009

Vi er i gang :)


Et lite pip fra her i Caen - vi er i gang med språkkurset. Vi er en klasse på 12 stk, veldig hyggelige folk. Altfor mye fransk på altfor kort tid - intravenøst!!

Ellers: byvandringer, gnagsår, vondt i hue, god mat, fint og varmt sommervær, franske verb og gloser (til du døør), helt tom campus (universitetet for den opprinnelige franske student begynner ikke før september), ålreite rom, fellesdo og dusj og internett på McDonalds (!). Jess - vi koser oss!!

(Dessverre er det vanskelig med internett, så vi beklager lite oppdateringer her på bloggen.)

3 kommentarer:

Lill Therese sa...

Spennende! Jeg gleder meg til å høre/lese mer. Håper ikke dere blir lei McDonalds-mat ;) De har jo deilige sjokomilkshaker, så hold ut og blogg mye! hehe Dere er fantastiske! Stå på med pugging av gloser! Jeg heier på dere!! Klem

Unknown sa...

Hei Torunn Irene og Tom Andreas! Fint å høre at dere er vel framme og har kommet i gang! Ja, det blir nok intenst med språket - men ikke fortvil. En trenger litt tid til å fordøye ting, og jeg tror dere har hjerner som er laget for språk! Ikke vær redd for å snakke fra første stund! Jeg synes det er så spennende for dere at dere får dette tilbudet! Vi leser bloggen deres, så hvis dere får internett-tilgang, er det bare å skrive hva dere opplever. Vi gleder oss til å følge dere... Bonne chance! Hilsen Ole Th.

merete&dagfilip sa...

Ah, dere er heldige da. Paris er jo bare fantastisk! Savner dere allerede. Hilsen oss to i ammetåka.