onsdag 11. november 2009

Besøk og god stemning!

Siden sist oppdatert så har vi hatt enda mer besøk. Dette er tiden for at det skjer ganske så mye for oss her i Paris. I motsetning til oktober så har november blitt litt mer fullpakket. Og det er litt deilig! Det nærmer seg halveis i november, og vi har rukket en tur til Norge, to besøk av gode venner hos oss i Paris, og truffet flere folk som bor eller er på feire i Paris. Det er koselig!




Bilder - i helgen hadde vi besøk av to gode kamerater fra Oslo; Knut Olav og Magnus. Nydelig og "avslappet" helg som dreide seg mye om å spise god mat, ost, spassering og fotografi. Magnus hadde kjøpt seg nytt kamera før han drog, og det ble mye knipsing på Magnus, og litt venting på Knut Olav og meg:) Men med tanke på foto, tok meg, Magnus og Torunn Irene turen opp i Tour Montparnasse. Det er det nest høyeste businesstårnet i Paris, og rager 59 etasjer og 211m rett opp. Det ble god utsikt til byen og solnedgang.

Nye bilder fra tiden her ligger på denne linken

Vi har skrevet det før, men jeg skriver det igjen. Det nærmer seg jul. Jeg får skikkelig julestemning for tiden. Som liten tapp så vokste jeg opp med jul uten snø, men med masse juledekorasjoner av ymse kvalitet og julemusikk i shoppingsentrene i Bangkok. Det nærmer seg samme stemningen her, bortsett fra at det er kaldere enn i Thailand. Det sies at de har åpnet julegatene i Disneyland - vi får se om vi tar oss råd til å stikke dit... Men når jeg og Knut Olav skulle inn i en butikk i shoppingsenteret "Les Halles" her i Paris i helgen, så kom vi inn i en butikk med "Santa Claus is comming to town" på høytalerne og jule"salg". Da snudde vi og gikk ut.
Starbucks har også pyntet til jul, med julekopper og plakater - og julekaffe... mmmmm

Torunn er IKKE i julestemning, sier hun. Så vi er litt på forskjellige steder akkurat der. Hun har jo vokst opp på østlandet med snø og sånt... er ikke så vant med det jeg.

Da håper jeg dere liker de nye bildene! Hverdagen kaller med øving og ordning av bankkonto og bostøtte. (det er veldig stress med å få bostøtte!!)

Ingen kommentarer: