torsdag 5. november 2009

Norge, høstvær og windows xp

Fra Et lite knippe Paris 2
Da er det blitt sånn ordentlig høst her i Paris! Det er blitt regnevær som kommer og går, og er til tider litt kraftig! Det er litt merkelig å lese om snøen som kommer i Norge, så jeg skal ikke greie ut om dette med vær så mye... det er slik her i Paris som det var hos dere for 1 måned siden kanskje... vil jeg tro.

Jeg (Tom Andreas) har da også vært i Norge siden sist blogginnlegg. Det var faktisk veldig deilig! Jeg var i Norge for å ordne en del stæsj, ha et bandmøte, spille på en Return2Sender-konferanse og henge med guttaboys og søster i Oslo. Tidenes korteste oppsummering :)

Det var godt å komme til Norge å se at alt står å venter på oss til vi kommer hjem. Da tenker jeg på leiligheten osv. Har jo forstått at de fleste har en mer eller mindre travel hverdag, men i leiligheten skjer det ikke så mye. Det var deilig å kunne låse meg inn på torsdag natt og skru på varmen og TVen og spise en skive kneip med ICA-skagensalat, og drikke godt vann rett fra springen! Det ble ikke så mye tid til å være hjemme i leiligheten, for det var en tettpakket helg. Men det gir oss en trygghet og ro mens vi nærmer oss slutten her i Paris at ting står klart til oss hjemme. Tenk hvis vi måtte begynne å lete etter leilighet nå...

Torunn Irene ble igjen i Paris, og våre kjære naboer tok godt vare på henne i starten (torsdag-fredag) og på fredag kom to venninner fra Oshlo. Linda og Silje kom på besøk og passa på at Torunn ikke gjorde noe galt mens jeg var i Norge. Det ble visst en del tursit-typiske ting, ost, mat og starbucks!
Nå til helga er det jeg som skal hoste 2 kamerater! Magnus og Knut Olav, mannen til Linda (Litt rart tenker du kanskje, at Knut Olav og Linda reiser til Paris to helger på rad - hver for seg. Liker de best å oppleve ting på egenhånd? Har de behov for nye ting å fortelle hverandre, og derfor reiser de hver for seg for så å kunne fortelle og vise bilder til den andre i etterkant? Grunnene kunne vært mange - men Linda reiste ned en helg tidligere for å være snill og besøke Torunn, sammen med Silje, slik at det ble Girls-weekend in Paris mens jeg var i Norge. thats why!)

Nå er det øvings for begge to. Før vi stikker til byen rundt kl. 23.00 for å møte og hente Knut Olav og Magnus. De kommer til Paris 00.00 - så det blir spennende å se om vi kommer oss helt hjem via kollektivt eller om det blir taxi... Og så er det duket for helg i Paris med gutta! Torunn gleder seg :) og det gjør jeg og!

Lite bilder denne gangen - fordi vi sitter for tiden mest på Windows. Grunnen er at Internett funker utmerket på Windows, når det ikke funker i det hele tatt på Mac - selv om det er samme maskinen. (for dere som ikke skjønner noe nå - så er ikke det så farlig) Men bildene våre får vi ikke tak i her i Windows. Så beklager - men en dag kommer det flere bilder!

Ingen kommentarer: